Laman Berkaitan

Isnin, 14 November 2011

[Cerita] Aku Rindu Pada Seseorang!!!

Kenapa malam ni aku tiba-tiba teringat pada seseorang yang penah buat aku gembira satu masa dulu ek? Aku sendiri kadang-kadang tak paham kenapa aku masih tak boleh lupakan dia sampai ke hari ni.. Sampai kadang-kadang aku terpikir yang aku ni bodoh sebab sentiasa ingatkan dia sedangkan dia?
Tapi tula.. Aku sendiri pun tak tau nak cakap macam mana.. Mungkin dialah cinta pertama aku?? Ataupun sebab dia lah yang selalu menceriakan aku setiap masa.. Ada orang cakap, senang je nak lupakan orang yang kita sayang.. Pegi cari peganti!

Tapi... Sampai keharini aku tak jumpa peganti yang mampu untuk mengantikan tempat dia tu.. Kalau ada pon tak sama.. *memangla.. mana ada benda yang sama dalam dunia.. sedangkan kembar pon ada bezanya.. hihi.. Taun ni dah hampir setaun setengah aku berpisah dengan dia. Aku cuba untuk lupakan dia.. Hampeh... Hahaha... Takpa-takpa.. aku kene kuatkan hati aku lepasni.. Ingat pesan Ibu.. Bunga Bukan Sepokok ja.. Bertan-tan bunga ada kat dunia ni.. hahaha!!!

*pesan admin: kalau kita sayangkan seseorang, jangan pernah kita abaikan dia, jangan kita buat dia sedih dan jangan buat dia kecewa.. :-)

0 comments:

Catat Ulasan